VI HAVDE EN FED TUR! (ang. Europa-tur omkr~
Fra : Esben

Dato : 20-04-05 19:42

I henhold til min tråd af 12/9-2004 "Europa-tur omkring bilsyn" vil
jeg blot sige at vi tog afsted i det (usminkede) lig og havde en
fantastisk tur ud af det.

Målet var Krakow i Polen og da det var nået endte vi med at få visum
til Ukraine og tilbragte ligeledes et par dage der. Afgang fra DK var
tilbage i starten af påskeferien og 3 uger, 500L dieselolie og 10L
15w40 senere var vi tilbage igen. Bilen kørte for øvrigt uden vrøvl
hvilket fik mig til at ændre holdning til hvor vidt den skulle prøves
af i en synshal ;)

Vi overnattede hos en masse folk fra hospitalityclub (forum for
backpackers som tilbyder hinanden gratis husly) og det var fuldstændig
forrygende! Vi fik en fed indsprøjtning lokalkultur hvorend vi kom
frem. Jeg kan kun anbefale andre at arrangere roadtrips i deres
forældres gamle biler!

Mvh.

Esben

Denne tråd er parallelpostet i:

dk.fritid.bil, dk.fritid.rejse, dk.fritid.camping

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-04-05 09:21

Esben wrote:
> [...]
> forrygende! Vi fik en fed indsprøjtning lokalkultur hvorend vi kom
> frem. Jeg kan kun anbefale andre at arrangere roadtrips i deres

Det lyder da som en fed tur.
Jeg har altid drømt om at gøre den slags selv, jeg har bare aldrig fået
taget mig sammen til det og nu er det jo nok for sent, efter man har stiftet
familie.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 01-05-05 09:14

Hvorfor sidder man her og bliver så pissemisundelig....