Vi mangler dygtig programør.
Fra : Fortza

Dato : 20-04-05 16:13

Hej.

Vi ved ikke om det er i en korrekt nyhedsgruppe vi er havnet i, men vi
prøver alligevel.

Vi mangler en :
Dygtig
Ung
Alsidig
Visionær
Iderig
Photo shop kendt
........PHP programør til nyt spændende koncept. Virksomheden går online over
sommeren, og skal blive Europas største indenfor sin branche. Store
ambitioner, men med vores nyudviklet koncept er det en realistisk
målsætning.

Vores programør mangler ekstra hænder, det kunne måske være dig...? Da der
er tale om et nyt koncept som først bliver lanceret slut på året, kan vi
ikke komme nærmere ind på detaljer her, men du vil få fremsendt en
"Hemmeligholdelsesaftale" til underskrivning, herefter vil du blive
orienteret om opgaven.

Kort : Opgaven består lige nu af 4 versioner, 130 "Use cases", så det er
bestemt en udfordring - måske også din mulighed for et "udstillings vindue".
Vil du være med fra begyndelsen, så svar på denne besked.....vi har hørt at
man ikke skal skrive sin mail adresse i en nyhedsgruppe - men så må vi tage
den derfra.

Med venlig hilsen

Basic Dot Base
Morten

Fra : Holst

Dato : 20-04-05 16:36

Fortza wrote:

> Vi ved ikke om det er i en korrekt nyhedsgruppe vi er havnet i, men vi
> prøver alligevel.

Nej, gruppevalget er helt hen i vejret. Derimod burde du kigge lidt på
http://www.usenet.dk, hvor du kan finde en beskrivelse af alle de danske
grupper. Ved at læse der, vil du også kunne finde den passende gruppe
til dig opslag.

Men indtil du får læst det, kan jeg jo afsløre, at det mest fornuftige
valg nok er news:dk.opslag.stillinger.

Fra : Thomas C L

Dato : 21-04-05 17:31

Fortza wrote:
> [...]
> målsætning.
>
> Vores programør mangler ekstra hænder, det kunne måske være dig...? Da der

Prøv programmoer.dk der kan I gratis slå stillinger af denne type op.

--
TCL
-- www.salgs-job.dk --

Fra : Thomas Andersen

Dato : 21-04-05 18:04

www.Rentacoder.com

Der er masser til billige penge.
Og det er vel lige meget om han sidder i Ishøj eller Indien )

Thomas, Støvring