Outlook 2003 - backup på XP
Fra : N I E L S

Dato : 19-04-05 20:18

Hej

Jeg har efterhånden fået opbygget mig en samling på 10 pst-filer under 'doks
and settings' og en 6-8 stykker i min backupmappe.

Hvordan får jeg hele skidtet samlet i færrest mulige, eller evt fundet ud af
om der er dubletter?

Med Outlook Express var det langt mere overskueligt, der kunne man let
specificere hvor en arkivmappe skulle ligge. Med min gamle OE-opsætning,
havde jeg lavet en separat partition kun til mail, så jeg aldrig kom til at
kvaje mig ved reinstallation af XP osv.

Sådan ville jeg også gerne have det mht Outlook, men det er jeg for uvidende
til bare at kunne gøre. Nogle gode fiduser?

N I E L S

Fra : Andreas

Dato : 20-04-05 22:25

Hej Niels

> [...]

> Sådan ville jeg også gerne have det mht Outlook, men det er jeg for uvidende
> til bare at kunne gøre. Nogle gode fiduser?

Jeg ved ikke om du kan bruge dette tilføjelsesprogram fra MS:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=da

Det hjælper dig ikke med dupletter - men hvis jeg husker rigtigt kan
du selv bestemme hvor filen gemmes. OG den opdateres løbende... Den
løser dig ikke alle dine _issues_

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 17-05-05 20:47

"Andreas" <achristoffersen@gmail.com> skrev
> [...]
>
> Det hjælper dig ikke med dupletter - men hvis jeg husker rigtigt kan
> du selv bestemme hvor filen gemmes. OG den opdateres løbende... Den

Tak!

Jeg har efterhånden fundet ud af at der skal tilføjelsesprogrammer til...
Så jeg fandt:

http://www.mapilab.com/outlook/remove_duplicates/
http://www.mapilab.com/outlook/duplicate_remover/
http://www.backsettings.com/backup-outlook.html

De 2 første har jeg afprøvet. Og de fungerer perfekt og integreres elegant i
Outlook 2003. Og den 3. virker da lovende.

Jeg synes det er en fejl at Microsoft ikke har inkluderet i det mindste
backup-funktionen i programmet.

N I E L S