For dårlig score i Futuremark 2005
Fra : JJ

Dato : 19-04-05 18:50

Hej

Hvad gør man helt præcist når man skal teste sit grafikkort i futuremark 3d
2005 udg?
Mit system er en P4 3.0 GhZ m. 1 GB DDR3200 RAM, ATI Radeon 9800PRO
grafikkort(driver catalyst nyeste 5.3) på et ASUS P4P800 SE bundkort, HD er
seagate 160GB SATA og en mere primær, men IDE (indeholdende C drevet) Win XP
Pro SP2
Min score er 2500, det er da for lidt eller hva?
Når jeg ikke har koblet antivirus og antispam samt alt det i grafikdriveren
på low får jeg 2400, så næsten samme resultat.

Er der ikke en der kan lave en trin for trin for dummies, så jeg kan fatte
hvad jeg skal gøre for at teste kortet?

/JJ

Fra : Vega

Dato : 19-04-05 19:23

"JJ" <JJ@jj.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når jeg ikke har koblet antivirus og antispam samt alt det i
> grafikdriveren på low får jeg 2400, så næsten samme resultat.

For mig lyder det som en rigtig god score for dit gfx kort, jeg selv får
5850 med et X850XT kort.

Mvh. Vega.

Fra : JJ

Dato : 19-04-05 21:30

> For mig lyder det som en rigtig god score for dit gfx kort, jeg selv får
> 5850 med et X850XT kort.
>
> Mvh. Vega.

Ok, jeg havde nu forventet en noget højere score med det system. Hvad får i
andre med 9800pro kort?

/jj

Fra : Vega

Dato : 19-04-05 22:08

> Ok, jeg havde nu forventet en noget højere score med det system. Hvad får
> i andre med 9800pro kort?

Jeg kan da så fortælle dig, da jeg havde et 9800pro før det jeg har nu, fik
jeg omkring 1700. Så jeg ville være tilfreds hvis jeg var dig, det er dit
kort der ikke er hurtigere.

Mvh. Vega.

Fra : Søren

Dato : 19-04-05 20:22

> [...]
> Når jeg ikke har koblet antivirus og antispam samt alt det i
> grafikdriveren på low får jeg 2400, så næsten samme resultat.

Jeg får 4841 med en P4 2,8 Ghz, GF 6800GT.

Fra : Ivan [7100]

Dato : 19-04-05 21:59

> Min score er 2500, det er da for lidt eller hva?

Hm.......får ca. 2550 med et Club3D Radeon 9800SE@9800PRO (softmod)

Så dit resultat lyder ikke urealistisk

Fra : T

Dato : 20-04-05 07:24

On Tue, 19 Apr 2005 19:50:20 +0200, "JJ" <JJ@jj.com> wrote:

>Mit system er en P4 3.0 GhZ m. 1 GB DDR3200 RAM, ATI Radeon 9800PRO
>Min score er 2500, det er da for lidt eller hva?

Jeg tror, du sammenligner resultater i Futuremark 3DMark05 med
3DMark03. Det kan man ikke.
Mit system P4 2,8 GHz, 1 Gb ram, MSI 8956 (svarer til 9800 PRO, men
med 9800 XT processor):

3DMark03: 6259
3DMark05: 2470
Aquamark: 47,082 fps

Husk at rette e-mailadresse!
--
Venlig hilsen
T.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-04-05 08:34

Wed, 20 Apr 2005 08:23:30 +0200, skrev T, på 20 linier, i
<h5tb61lsqjm1l03abtoa0hbl7t6p8e9od7@4ax.com>, :

> [...]
>3DMark03. Det kan man ikke.
>Mit system P4 2,8 GHz, 1 Gb ram, MSI 8956 (svarer til 9800 PRO, men

så må det da være mig der syntes mit er for langsomt
3DMark05 2372 med 9800Pro@XT på P4 2.53@2,99 GHz, 1Gb ram

--
MVH Karsten
Horsens