Mallorca
Fra : BentL

Dato : 19-04-05 18:01

Hej
Har købt flybillet til Mallorca via Air Berlin m. udrejse fra Hamborg.
Hvor vil I anbefale at bo på øen? Har aldrig været der. En voksen og to
store tøser på 13 og 16, som ikke skal på disko! Nej de skal ej! Gerne med
god strand og mulighed for at komme ud at se lidt.

Mvh

Bent

Fra : John

Dato : 20-04-05 18:28

Hej

Jeg kan anbefale Hotel Brasilia, der ligger ca. 7 ? i taxi fra lufthavnen
Palma de Malorca.
Vi var På Mallorca for første gang i maj sidste år og hotellets ny ejer er
rigtigt
meget oppe på mærkerne for at gøre ophold der rigtigt hyggeligt. Hotellet er
renoveret og ligger lige ud til den pragtfulde strand.

http://www.hotelbrasiliaplaya.com/04_dansk/index.html

Vi vandt iøvrigt en uges gratis ophold ved efterfølgende at deltage i
konkurencen på
deres hjemmeside. Den tager vi sidst i maj og det glæder vi os til

Der er ikke så mage discoteker i nærheden, så det må lige være noget for
jer, der
sikkert godt vil hygge sammen

John

Vi vandt iøvrigt en uges ophold ved at

Fra : John

Dato : 20-04-05 18:30

Det var nu 7 Euro

/John

Fra : kb

Dato : 22-04-05 16:56

BentL wrote:
> [...]
> store tøser på 13 og 16, som ikke skal på disko! Nej de skal ej! Gerne med
> god strand og mulighed for at komme ud at se lidt.

Jeg har været på mallorca en del gange efterhånden.
Har både været på den norlige del og den sydlige.
Jeg synes dog den sydlige del er bedst. Der er ofte lidt varmere (ikke
så meget blæst) Man er tættere på plama. Strandene er dog lidt bedre nordpå.
På den sydlige del kan jeg anbefale Palma Nova bugten. Har boet på
hotellet "sol elite cala blanca" mange gange, men det er desværre dyrt,
men super godt.