Gode steder på nettet hvor man kan få hjæl~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 19-04-05 07:55

Hej!

Jeg er netop igen startet på at bogføre
- Det er ellers 10 år siden - og der er sket meget siden PC-plus.

Jeg har kastet mig over C5, som jeg ikke synes er særlig brugervenligt, men
det
er meget udbredt... og indrømmet: Programmet kan meget!

Der findes gode lærebøger, men findes der også et godt opslagsværk - en
hjælp til de forskellige
menupunkter.

Der er flere steder, hvor der kan sættes et lille kryds eller vælges en
option,
men nogle gange kan man ikke liiiiiiiige gennemskue, hvilken betydning det
har!

Er der gode steder på nettet hvor man kan få hjælp til C5....????
Altså en slags opslagsbog. Eller manual?
Findes der en FAQ ?

Kan man evt. købe eller downloade en manual særskilt?

Hjælpefunktionen i C5 er mildest talt "noget mangelfuld".

Mange hilsner fra
Carsten
cjt@mailme(slet_dette_i_parantes).com

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 26-04-05 20:48

" Carsten" <cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der findes gode lærebøger, men findes der også et godt opslagsværk - en
> hjælp til de forskellige
> menupunkter.
Jeg kan varmt anbefale Anny Reitz "Concorde C5/Navision C5" fra Ingeniøren
bøger - en sand must for alle med arbejde i C5. Den er ikke opdateret til
seneste versioner, men indeholder alligevel et væld af de informationer, du
efterspørger.

www.c5webforum.dk - kræver, du har opdateringsabonnement.

> Hjælpefunktionen i C5 er mildest talt "noget mangelfuld".
Hm, hvilken version har du? Jeg synes, version 3.0 er ganske glimrende - og
et pænt spring fremad i forhold til tidligere.

Fortsat god arbejdslyst!

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com