telefonsystmer eller lignende
Fra : Klaus Jensen

Dato : 18-04-05 22:56

Hej!

Hvad hedder et system, hvor man kan ringe til et telefonnummer, og så
indtaste diverse ting - og interagere vha. tasterne.

F.eks. det system man kan ringe til og angive sit elforbrug en gang om året,
eller ditto med mit lokale vandværk.

Jeg gætter på den korrekte term ikke er telefonsystemer, jeg har googlet
lidt, og synes ikke rigtigt jeg finder noget.

- Klaus

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-04-05 06:54

Klaus Jensen <forget@bout.it> wrote:

> [...]
>
> Jeg gætter på den korrekte term ikke er telefonsystemer, jeg har googlet
> lidt, og synes ikke rigtigt jeg finder noget.

Voice response
Tast selv