service set til regulator
Fra : Michael frøkjær

Dato : 18-04-05 21:25

Hvor skaffer jeg et service set til min Dacor regulator.
Jeg forsøgte André, men han ville ikke sælge reservedele! (er det service
eller??)

\michael

Fra : Tz

Dato : 19-04-05 09:21

Hej Michael

prøv Tommy www.scubagear.dk . Hvis han ikke umiddelbart har Dacor på lager,
er jeg sikker på han kan skaffe det til dig.

MVH
Thomas
www.nolimitsdiving.dk

Fra : Allan Jensen

Dato : 19-04-05 10:14

.....nej han ville ikke engang sende mig et filter til min Apex, før jeg
havde oplyst serienummeret på den (?) den mand ved hvordan man holder på
kunderne (ironisk).

Allan J.

Fra : Michael Kristensen

Dato : 19-04-05 10:15

> Hvor skaffer jeg et service set til min Dacor regulator.
> Jeg forsøgte André, men han ville ikke sælge reservedele! (er det service
> eller??)

Han er svær at blive klog på ham André.

Prøv deepstop.de

De havde til mit Apeks resulator.

vh
Michael Kristensen

Fra : Peter Kjær

Dato : 19-04-05 17:02

> Hvor skaffer jeg et service set til min Dacor regulator.

Har du prøvet at ringe til Ocean Divers, har netop fået serviceret mit sæt
der.

--
/Peter
www.dacor.dk - Dykning i Danmark

Fra : Allan Hansen

Dato : 19-04-05 17:09

> [...]
> Hvor skaffer jeg et service set til min Dacor regulator.
> Jeg forsøgte André, men han ville ikke sælge reservedele! (er det service

Prøv at kontakte Diveshopone:
http://www.diveshopone.com/dso-dk/produktListe.asp?id=Reservedele De sælger
Dacor og annoncerer med komplet sortiment af reservedele til regulatorer.
Drop André, han tager "special price" på artikler der er importeret uden om
ham.

Allan Hansen