Problem med synkronisering mellem pda og o~
Fra : Keld Broe

Dato : 18-04-05 13:36

Jeg har et stort problem på mit arbejde.
Vi har 3 medarbejdere, som har en PDA hver og Outlook XP (2002). Desuden er
de på en Exchange 5.5 server.

Problemet er at de på samme tidspunkt (ca 2-3 uger siden) stoppede med at
synkronisere med Outlook.
Når man sætter PDA i cradlen - så connecter den kortvarigt (ActiveSync
ikonet bliver grønt), så bliver ikonet gråt = ingen forbindelse, og så
connecter den igen, hvorefter den skriver synkroniserings problem.

Jeg har "hard reset" den ene = ingen løsning på problemet.
Jeg har prøvet med Active Sync 3.7.1
Jeg har prøvet med Active Sync 3.8

Ingen af de ting hjælper på problemet :(

De kører alle med Windows XP SP2 (det virkede også med SP2 inden fejlen
kom). Jeg kan ikke se hvad fejlen kan komme fra, men måske en eller anden
microsoft update. De (PC'erne) updaterer sig selv, hvis muligt.

Håber i kan hjælpe!

Keld Broe