Outlook 2k3 billeder
Fra : Mike Johnson

Dato : 18-04-05 13:18

Hej

Er der nogen som kan sige mig hvordan man kan se vedhæftede billeder i
selve mailen istedet for at se dem som vedhæftede filer (som man kan i
OE) ?

På forhånd tak

MJ

Fra : Janner

Dato : 18-04-05 14:53

> Er der nogen som kan sige mig hvordan man kan se vedhæftede billeder i
> selve mailen istedet for at se dem som vedhæftede filer (som man kan i
> [...]

Det er yderst simpelt kræver at du har formatet til HTML sættes under
formater, herefter vælger du noget så logisk som INDSÆT og går ned på
billede og "browser" efter det eller de billeder du ønsker indsat på
klassisk vis.

Det er Leth'

Hygge

Jan

Fra : Calle.

Dato : 18-04-05 15:06

Janner wrote:

> [...]
> formater, herefter vælger du noget så logisk som INDSÆT og går ned på
> billede og "browser" efter det eller de billeder du ønsker indsat på

Mon ikke det var i tilsendte mails han ville kunne se billederne direkte!

--
Calle.

Fra : Janner

Dato : 18-04-05 17:46

> Mon ikke det var i tilsendte mails han ville kunne se billederne direkte!
>
> --
> Calle.

Tjooooo ved nærmere gennemlæsning måske *S*

He He

/JAn

Fra : Mike Johnson

Dato : 18-04-05 19:55

Korrekt... Det er når jeg modtager mails at jeg ønsker at kunne se dem
uden først at skulle dobbeltklikke på dem enkeltvis for at se dem