Excel XP / 2k3
Fra : Mike Johnson

Dato : 18-04-05 13:14

Hej

Er det nogen som kan sige mig hvordan man separere alternativeknapper
på ?

Når jeg i fx. celle D2 har to alternative knapper virker det også
fint, men hvis jeg tilføjer yderligere 2 knapper men i E2, så er der
kun 1 af disse 4 knapper som kan være aktiv. Det som ønskes er at de 2
knapper i D2 er et par for sig selv og de 2 i E2 er et par for sig
selv.

Er der nogen som kan sige mig hvordan den løses ?

På forhånd tak

MJ

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 18-04-05 14:29

Hej Mike.

Jeg tror, at du har "tegnet" de 4 alternative knapper uden at gøre andet,
hvorved de betragtes som hørende sammen.

Aktiver værktøjslinjen: Formularer og vælg her Gruppebox (xyz) og grupper
knapperne som du ønsker.

Jeg bruger XP-UK.

Jørgen Bondesen

It has removed 434 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Mike Johnson

Dato : 23-04-05 13:49

Tak for tips'et

Det ser ud til at det var det som var problemet

Takker

MJ

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 23-04-05 14:33

Hej Mike.

Velbekomme og tak for tilbagemeldingen.

> Tak for tips'et
>
> Det ser ud til at det var det som var problemet
>
> Takker
>
> MJ

It has removed 106 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!