AutoZug - priser
Fra : Kell Christensen

Dato : 18-04-05 12:10

Jeg har søgt og søgt på deres side for at finde priser.
Det er som om det er en hemmelighed.
Mener engang at have fundet noget som pdf fil.

Vedr. hjemrejse Basel-Hamburg: Skal der bestilles i forvejen - eller kan
man bare troppe op og håbe på der er plads.

På forhånd mange tak.

Kell

Fra : Inger Buchard

Dato : 18-04-05 14:20

Du skal gå ind og foretage en bestilling på deres hjemmeside - men undlad
selvfølgelig at sende den. Det er vejen til en prisberegning.

Og du kan ikke regne med at få en billet ved afgang - bestil i meget god
tid. Ovennævnte bestillingsprocedure viser også, hvornår der er ledig plads.

Inger

Fra : Kell Christensen

Dato : 19-04-05 07:54

Inger Buchard <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> wrote:

> Det er vejen til en prisberegning......

Hvis de er så gumpe-tunge tar' jeg hellere landevejen

Tak for svar til jer begge.

Kell

Fra : Ralph

Dato : 18-04-05 23:53

> [...]
>
> Vedr. hjemrejse Basel-Hamburg: Skal der bestilles i forvejen - eller kan
> man bare troppe op og håbe på der er plads.

BESTIL i forvejen - jeg har ingen præsice priser på din forespørgsel, men
jeg har prøvet at bestille Hamburg-Wien t/r det kunne ikke lade sig gøre på
de datoer jeg havde bestilt, derned (d. 1.7.) var det fint nok, men hjem
kunne vi kun komme med fra Munchen, dog kun siddende - samlet pris 5 pers.
og Forden, lidt over 10.000.

Vi kører begge veje, dog fordelt over tre dage hver vej = 600 km pr.dag, det
kan gøres til ca. ½ pris.

--
venligst
Ralph

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 19-04-05 21:08

Tjaaa - du kan jo også bestille et katalog via deres hjemmeside.

Men personligt jeg synes nu, det er meget rart at man med det samme kan se,
hvad det koster og om afgangen er ledig, når man laver sine
"snydebestillinger". Men som sagt - du kan bestille deres katalog med priser
etc. via hjemmesiden: www.autozug.de

Hilsen
Anne-Mette