moms/skat fakturering til det offentlige
Fra : jacob andreassen

Dato : 18-04-05 08:39

Hej Alle
Jeg har tidligere stillet spm. om jeg kunne fakturere 5000 kr til et
amt uden at moms reg. mig selv.

Tak for svarene. Jeg regner med ud fra de svar jeg har fået at jeg
blot skriver en faktura for min konsulent ydelse, og vedhæfter mit
kontonummer.

Mit andet spm. er så? Jeg skal vel betale skat af beløbet, og skal jeg
opgive dette til skattevæsnet, eller sker det automatisk?

Vh. Jacob Andreassen

Fra : Holst

Dato : 18-04-05 09:48

jacob andreassen wrote:

> Mit andet spm. er så? Jeg skal vel betale skat af beløbet, og skal jeg
> opgive dette til skattevæsnet, eller sker det automatisk?

Det er en B-indtægt, så du skal angive den som sådan på din selvangivelse.