SendIt.com
Fra : Søren Riis Nielsen

Dato : 17-04-05 20:33

Hej alle

Er der nogle der ved, om hjemmesiden sendit.com (førhen blackstar.co.uk)
stadigvæk sender deres film fra
Jersey ? Så kunne man nemlig risikere at der kom told på varen.

På deres hjemmeside kan jeg kun finde en adresse og det er i Belfast. Hvis
det er der de også sender
fra er der vil ingen ekstra told ?

mvh Søren

Fra : Mads

Dato : 17-04-05 23:50

On Sun, 17 Apr 2005 21:32:31 +0200, "Søren Riis Nielsen"
<soren@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>Jersey ? Så kunne man nemlig risikere at der kom told på varen.
>
>På deres hjemmeside kan jeg kun finde en adresse og det er i Belfast. Hvis

Hej

Jeg fik leveret to film og et spil fra Sendit forleden
og der skulle ikke betales told eller andet.

mvh Mads

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-04-05 00:27

"Søren Riis Nielsen" <soren@adslhome.dk> writes:

> Er der nogle der ved, om hjemmesiden sendit.com (førhen blackstar.co.uk)
> stadigvæk sender deres film fra
> Jersey ? Så kunne man nemlig risikere at der kom told på varen.

Det gør de.

Formelt kan man aftale med dem, at de i stedet sender fra Belfast mod
en merpris på 10%, men i praksis kan jeg se, at de stadig sender fra
Jersey.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))