Club 3D 6600GT PCI-e og temp
Fra : Michael Melby

Dato : 17-04-05 12:18

r lige fået et Club 3D 6600GT PCI-e kort. Total nice kort

Men folk skriver herinde hvad de har i temp i idle og hvor meget de har når
de spiller. Jeg har fundet det sted hvor man kan læse ens temp, men det er
kun i idle tilstand. Hvordan kan jeg se hvor meget temp er når jeg
spiller???

Lige en ting mere, er der nogen som har en god guide til hvordan man får ens
tv-out til at virke og sætte det op? Syntes godtnok at det var noget nemmere
med mit gammel ATI kort, og dens software.

På forhånd tak

Michael Melby

Fra : Michael Melby

Dato : 17-04-05 12:19

Hej

Jeg har lige fået et Club 3D 6600GT PCI-e kort. Total nice kort

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-04-05 12:25

"Michael Melby" <michael.melby@FJERNDETTEcity.dk> crashed Echelon
writing news:426245ff$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> [...]
> har når de spiller. Jeg har fundet det sted hvor man kan læse ens
> temp, men det er kun i idle tilstand. Hvordan kan jeg se hvor meget

49 idle, 52 load. Efter isætning af resonansmåtter er mine tal 52idle, 59
losd.

Rivatuner kan vise en graf over temp, core/mem speed.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-04-05 12:29

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> crashed Echelon writing

> 49 idle, 52 load. Efter isætning af resonansmåtter er mine tal 52idle,
> 59 losd.

ved ikke lige hvorfor jeg fik lyst til at skrive min temp, efter jeg læste
din post en ekstra gang.

--
Bjarke Andersen