Gør det selv Suunto Cobra interface
Fra : Olskum

Dato : 16-04-05 20:47

Hej NG

Er der nogen der har efaring med "gør-det-selv" interface til Suunto Cobra?

Har fundet et firma (http://www.pcb4you.dk/) som tilsyneladende laver dem
på bestilling (http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3399) til
kr.225.

Nogen der kender til andre som laver DIY Cobra interfaces til overkommelige
priser?

/Olskum

Fra : HKN

Dato : 16-04-05 21:34

> Nogen der kender til andre som laver DIY Cobra interfaces til
> overkommelige
> priser?

Ja - på www.scubaboard.com i DIY forum finder du også vejledning i dette.

Mvh
Henrik

Fra : news.tele.dk

Dato : 19-04-05 21:19

Hej,
jeg byggede selv et pc interface til min Cobra for et par år siden. Det
kostede 70-80kr, inkl seriel kabel og kasse som var det dyreste. Jeg fulgte
de instruktioner du kan finde her:
http://www.geocities.com/scubadiver_roli/english.html

Det virker fint med DiveManager v1.6. Det virker ikke med DiveManager v2.

Jeg kan se at der nu er kommet en byg-selv udgave til USB. Det vil jeg kigge
nærmere på.

hilsen,
Rene

Fra : Kaasing

Dato : 26-04-05 20:28

Har du et link til USB gør-det-selv udgaven?

/Poul

Fra : __vaDer

Dato : 27-04-05 08:38

Tog 5 sekunder på google!