hvilken temp. på 6800gt
Fra : André Larsen

Dato : 16-04-05 15:08

hej

jeg har et sparkle 6800gt som jeg har monteret med zalmann vf700 cu og 5volt
på blæseren og kortet ligger på 62c idle og ca 67c under spil er det en for
høj temp? eller kan kortet klare det? hvis jeg kører 12v på blæseren får jeg
den kun ca 3c ned og så vil jeg hellere have at den er stille.
med standard køleren lå kortet ca 5-6 grader under zalmann køleren men
larmede som ind i H......
jeg har ellers hørt at zalmannen kølede bedre men det kan jeg ikke få den
til jeg har brugt artic silver og den sidder som den skal, jeg har kabinet
køling på også, er der nogen gode råd??

mvh André

Fra : André Larsen

Dato : 16-04-05 20:12

hej igen

har selv fundet ud af det, jeg kørte med forceware 71.84 som åbenbart viser
for meget i temp, jeg inst 71.89 og nu viser den 51 i idle og ca 62 i load
så det viser at zallmann køleren er ok

mvh. André