Discworld-filmene
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-04-05 13:16

Jeg kan huske, at jeg har været meget betaget af disse film (som jeg godt
ved er bøger), men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at få
dem nogensteder, altså filmene/serierne?

Fra : Thomas

Dato : 16-04-05 13:54

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Jeg kan huske, at jeg har været meget betaget af disse film (som jeg godt
> ved er bøger), men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at få
> dem nogensteder, altså filmene/serierne?

Hos Laserdisken kan du bestille 2 forskellige :
http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=discworld

Det samme gælder for Axelmusic :
http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=Discworld&searchMediaType=1&searchType=narrow

..thomas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-04-05 15:04

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> Jeg kan huske, at jeg har været meget betaget af disse film (som jeg godt
> ved er bøger), men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at få
> dem nogensteder, altså filmene/serierne?

Så vidt jeg kan udlede af IMDB findes der en "Soul Music" og en "Wyrd
sisters".

Axel Music... umm... Club Racoon har dem begge.

--
Peter B. Juul, o.-.o "How do I love thee? Let me count the ways:
The RockBear. ((^)) one one-thousand,

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-04-05 15:10

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Så vidt jeg kan udlede af IMDB findes der en "Soul Music" og en "Wyrd
> sisters".
>
> Axel Music... umm... Club Racoon har dem begge.

Pis. Jeg skal lade være med at hjælpe. Nu røg Aliens vs. Predator og
Bubba Ho-tep i kurven.

Hm. Det kunne blive helt interessant, hvis det var en film i stedet
for to.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-04-05 16:03

Peter B. Juul wrote:

> Pis. Jeg skal lade være med at hjælpe. Nu røg Aliens vs. Predator og
> Bubba Ho-tep i kurven.
>
> Hm. Det kunne blive helt interessant, hvis det var en film i stedet
> for to.

Var der ikke engang snak om Freddy vs Jason vs Ash? Det må da næsten være den
fusion du snakker om

Fra : Lars Jensen

Dato : 17-04-05 08:28

Peter B. Juul wrote:

> Pis. Jeg skal lade være med at hjælpe. Nu røg Aliens vs. Predator og
> Bubba Ho-tep i kurven.

Og der fik du så lige mig mindet om at jeg hellere måtte checke om der
var noget spændende, og så røg der 4 film afsted... tak for det Peter...

Lars B

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-04-05 00:13

Lars Jensen <fjern_lars@zulfo.dk> writes:

> Og der fik du så lige mig mindet om at jeg hellere måtte checke om der
> var noget spændende, og så røg der 4 film afsted... tak for det
> Peter...

Det der internet er vist en fed fidus for ham der Axel.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Lars Jensen

Dato : 18-04-05 17:15

Peter B. Juul wrote:

> Det der internet er vist en fed fidus for ham der Axel.

Det er jeg temmelig overbevist om :)

Lars B

Fra : -V-

Dato : 19-04-05 20:31

Peter B. Juul wrote:
> Pis. Jeg skal lade være med at hjælpe. Nu røg [...] Bubba Ho-tep i kurven.

Hov, den havde jeg sgudda helt glemt.

Kan jeg ikke lige få en fyldestgørende anmeldelse på 10 ord eller mindre?

-V-

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-04-05 20:43

-V- wrote:

> Kan jeg ikke lige få en fyldestgørende anmeldelse på 10 ord eller mindre?

Bruce Campbell, Elvis, JFK, mumier, alderdom, seriøst morsom TCB film.

Fra : -V-

Dato : 20-04-05 00:28

Lars Hoffmann wrote:
> Bruce Campbell, Elvis, JFK, mumier, alderdom, seriøst morsom TCB film.

Jeg skammer mig over at måtte spørge, men.....hvad er TCB?

-V-

Fra : Peter G.

Dato : 19-04-05 23:25

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:

[Bubba Ho-Tep]

> Hov, den havde jeg sgudda helt glemt.
>
> Kan jeg ikke lige få en fyldestgørende anmeldelse på 10 ord eller
> mindre?

Bruce er en impotent Elvis, Ozzie er en sort JFK, og der er en mumie der
skal TCB'es. Lille hyggemorsom indie-film.

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-04-05 19:46

Peter G. wrote:

> Bruce er en impotent Elvis, Ozzie er en sort JFK, og der er en mumie der
> skal TCB'es. Lille hyggemorsom indie-film.

21 ord - no good

Fra : Peter G.

Dato : 20-04-05 08:30

> Jeg skammer mig over at måtte spørge, men.....hvad er TCB?

Elvis' motto: "Taking Care Of Business (in a flash)"