Dekanteringsslange o2
Fra : Allan Overgaard

Dato : 16-04-05 11:35

Hej NG.
Er der nogen der har et godt foreslag til køb af en ny Dekanteringsslange??
minimumskravene er 3/4" o2 gevind - 5/8" (luft) gevind. manometer,armeret
slange, aflastningsventil og nåleventil til dosering.
O2 service er en selvfølge...
Prisen skal helst ligge under de 2kg.....

Hilsen Allan

Fra : Kim Heigren

Dato : 16-04-05 11:55

2kg. hvad? mel, sukker.?
"kg." er forkortelsen af "Kilo gram" som oversat betyder 1000 gram og er
derved et mål for vægt.
Du mente nok 2k.
OK. undskyld jeg kunne ikke nære mig.

Hilsen Kim.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 18-04-05 14:37

http://www.deepstop.de/catalog/product_info.php?products_id=443&osCsid=ebv76bkhkptdrlkesbbimb8a41

Fra : Bock

Dato : 18-04-05 17:32

Det er umiddelbart en med DIN gevind i begge ender og bruges til at
dekanterer fra en flaske til en anden.

Gevind på selve iltflasken er anderledes.

/Lars

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 18-04-05 20:10

"Bock" <turud@soldyk.dk> skrev i en meddelelse
> Det er umiddelbart en med DIN gevind i begge ender og bruges til at
> dekanterer fra en flaske til en anden.
>
> Gevind på selve iltflasken er anderledes.

Du kan købe en konverter for 200 - 300 kr.

Fra : Allan Overgaard

Dato : 18-04-05 20:35

Hej Jonas.
tak for det link...
kan du umiddelbart se eller ved du om der er aflastningsskrue?? jeg kan ikke
se den på billedet umiddelbart..

hilsen allan

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 18-04-05 21:30

> [...]
> Hej Jonas.
> tak for det link...
> kan du umiddelbart se eller ved du om der er aflastningsskrue?? jeg kan

Don't know, der står der er en "bleed screw" så det burde der vel være. Men
han er tysker så du kan nok ikke regne med hans engelske, prøv at skrive til
ham.