Hvilken opera er det de ser i Pretty Woman~
Fra : anders

Dato : 15-04-05 22:27

Hej...

Sad og zappede forbi Pretty Woman og undrede mig over hvilken opera det er
de flyver til San Fransisco for at se. Noge, der ved det?

Mvh
Anders

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-04-05 22:35

Hej!

anders wrote:

> Sad og zappede forbi Pretty Woman og undrede mig over hvilken opera det er
> de flyver til San Fransisco for at se. Noge, der ved det?

Hvis du havde brugt 20 sekunder på Google havde du opdaget flg. hits :)

Pretty Woman: Verdi Dammi tu forza, o cielo from the opera 'La Traviata'
Pretty Woman: Vivaldi Extracts from 'The Four Seasons' Spring, Autumn & Winter

Disse to klassiske musikstykker er brugt. Mit bud er at førstnævnte er det du søger!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 15-04-05 23:54

On Fri, 15 Apr 2005 23:34:38 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> [...]
>
>Disse to klassiske musikstykker er brugt. Mit bud er at førstnævnte er det du søger!

Ja, det er korrekt. Og det er jo ikke tilfældigt. Den kvindelige
hovedperson i La Traviata er ligesom Julia prostitueret og holdes af
en rig mand.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-04-05 02:21

Hej!

Niels Søndergaard wrote:
> Ja, det er korrekt. Og det er jo ikke tilfældigt. Den kvindelige
> hovedperson i La Traviata er ligesom Julia prostitueret og holdes af
> en rig mand.

Heh, så lærte jeg da også noget idag :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader