EKSPORT NYT
Fra : Leonard

Dato : 15-04-05 19:47

Andre der har modtaget:

EKSPORT NYT - Nyhedsbrev om IKT branchen fra Håndværksrådet
International A/S

uden at have bedt om det?
Og er det noget officielt eller endnu et smart reklamestunt, og dermed
kamufleret spam?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Nico de Jong

Dato : 16-04-05 07:02

> Andre der har modtaget:
>
> EKSPORT NYT - Nyhedsbrev om IKT branchen fra Håndværksrådet
> International A/S
>
> uden at have bedt om det?

Jeg har. Der var på et tidspunkt en "Gallup" undersøgelse fra
Håndværksrådet, og der stod også noget om eksport procenten. Mon ikke det
er
der hunden ligger begravet?

Nico

Fra : Leonard

Dato : 16-04-05 07:38

"Nico de Jong" <nico@FARUMDATA.DK> wrote:

>Jeg har. Der var på et tidspunkt en "Gallup" undersøgelse fra
>Håndværksrådet, og der stod også noget om eksport procenten. Mon ikke det
>er
>der hunden ligger begravet?

Jeg kan ikke sammenhængen mellem en "Gallup"undersøgelse og at jeg er
havnet på en nyhedsmailliste.
Jeg har ikke deltaget i nogen undersøgelse, hverken fra Håndværksrådet
eller om export. Og jeg beskæftiger mig ikke med export i mit firma.

Nå men deres hjemmeside ser noget mere seriøs ud end de fleste
fupannoncer, så jeg vælger at tro det var en fejl og har bare afmeldt
mig.

Fra : Nico de Jong

Dato : 16-04-05 10:05

> Jeg kan ikke sammenhængen mellem en "Gallup"undersøgelse og at jeg er
> havnet på en nyhedsmailliste.

Det var bare en ide, ikke en påstand

Nico