Modtage penge fra amerikansk firma
Fra : Thomas Jari

Dato : 15-04-05 17:03

Hej

Hvad er den nemmeste måde at modtage penge på fra USA. Et firma skal
udbetale nogle penge til mig, og skal bruge min bankforbindelse. Er
det nok med kortnummeret på mit Visa-kort

Thomas Jari
Alt Webdesign I/S
http://www.altwebdesign.dk

Fra : Thomas Jari

Dato : 15-04-05 18:10

On Fri, 15 Apr 2005 18:03:11 +0200, Thomas Jari <jari@it.dk> wrote:

>Hej
>
>Hvad er den nemmeste måde at modtage penge på fra USA. Et firma skal
>udbetale nogle penge til mig, og skal bruge min bankforbindelse. Er
>det nok med kortnummeret på mit Visa-kort

Eller skal de bare have reg/kontonummer

Thomas Jari
Alt Webdesign I/S
http://www.altwebdesign.dk

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 15-04-05 19:03

.. Er
> det nok med kortnummeret på mit Visa-kort
>
> --
> Mvh
> Thomas Jari
> Alt Webdesign I/S
> http://www.altwebdesign.dk

Stik dem dit IBAN Nr.. det burde være nok.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 15-04-05 22:44

"Thomas Jari" <jari@it.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvad er den nemmeste måde at modtage penge på fra USA. Et firma skal
> udbetale nogle penge til mig, og skal bruge min bankforbindelse. Er
> det nok med kortnummeret på mit Visa-kort

De skal have følgende at vide:

Din banks navn og adresse
Reg-nr + kontonummer
SWIFT kode