Diverite / Halcyon
Fra : Torben

Dato : 15-04-05 10:39

Hej gruppe,

Kan man umiddelbart sammensætte følgende konfiguration :
dk.tech.gears bagplade (DTD)
Diverite Transplate harness
Halcyon explorer (anbefal gerne størrelse til dbl. 10 eller 12)

Er der endvidere mulighed for at bruge halcyon pioneer og enkeltflaske
adapter ??

Tak på forhånd.
Torben

Fra : Bo Poulsen

Dato : 16-04-05 20:23

Hej Torben

Jeg dykker selv med dobbelt 12 og en Halcyon Explorer 55 pund vinge dette
fungere fint til mig. Men med hensyn til om du kan få en det omtalte harness
til at passe på skal jeg ikke gøre mig klog på.
Jeg tror ikke lige jeg forstår det sidste spørgsmål, pioneer vingen er lavet
til enkelt flasker men der skal et enkelt flaske adapter til at få det til
at hænge samme. Håber min sparsome viden kan bruges

Venlig hilsen
Bo Poulsen

Fra : Klaus Christensen

Dato : 17-04-05 13:01

I Halcyons Pioneer er "indbygget" enkeltflaskeadapter...

KC

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 20:19

heh Torben,

Ja og Ja

du kan skruge det hele sammen på kryds og tværs, heldigvis er de fleste af
firmaerne blevet enig om huld afstanden mellem de to boldte, hvilket gør at
man kan blande, dog vil jeg anbefale dig at holde dig til et mærke hvis du
skal ud og købe nyt da der er nogle fordelagtige sæt priser, hvis man køber
en komplet BCD.
så jeg vil anbefale dig at vælge Agir, Dir-Zone eller Halcyon og så købe et
komplet BCD system i det valgte mærke

mvh Morten

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 17-04-05 20:38

Torben skrev i Message-ID: <mZL7e.1925$Tp3.127@news.get2net.dk>:

> Kan man umiddelbart sammensætte følgende konfiguration :
> dk.tech.gears bagplade (DTD)
> Diverite Transplate harness

Jeg har lige set på det harness - havde aldrig hørt om det før.

Det burde passe, men det er rent Cirkus Benneweis - der er ingen grund
til at købe sådan et kompliceret - og dyrt - harness.

> Halcyon explorer (anbefal gerne størrelse til dbl. 10 eller 12)

Hvis du køber et samlet sæt (eks. fra os) med plade, harness, wing er
det også meget billigere.

> Er der endvidere mulighed for at bruge halcyon pioneer og enkeltflaske
> adapter ??

Ja.

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>