blender kursus i kbh området
Fra : Christian Larsen

Dato : 15-04-05 10:15

Hej NG

Jeg vil utrolig gerne på et nitrox blender kursus. Så jeg ville høre om der
er nogen klubber eller dykkercentere som afholder sådan et kursus helst i
denne eller næste måned. Det skal helst være i købenshavns området. Det er
lige meget hvilken organisation der har lavet kurset.

Mvh
Christian Larsen

Fra : Søren Lund

Dato : 16-04-05 08:14

Hej Christian.

DK-Diver i Roskilde afholder CMAS Gasblender og Service Technician kursus
slutningen af April måned.
Kig på www.dkdiver.dk for nærmere info.

Mvh
Søren