Ugeumre i Outlook
Fra : Mogens

Dato : 14-04-05 12:15

For H.....!
Hvor svært kan det være?
Sidder og bøvler med at få vist ugenummer i kalenderen i Outlook 2000.
HAR krydset af i "Vis ugenumre i Datosøgning", men lige lidt hjælper det.
Har nogen været ude for noget lignende. Eller hvad har jeg overset?
Mvh
Mogens

Fra : David T. Metz

Dato : 14-04-05 13:58

"Mogens" <msk@(FJERN)post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> For H.....!
> Hvor svært kan det være?
> Sidder og bøvler med at få vist ugenummer i kalenderen i Outlook 2000.
> HAR krydset af i "Vis ugenumre i Datosøgning", men lige lidt hjælper det.

Vises det ikke ude i den lille månedsoversigt i navigationsruden (Outlook
2003)? Det slår til og fra der, når man slår det til og fra i
indstillinger/kalenderindstilling/ugenumre ved datosøgning.

Det tog også mig noget tid at opdage - især fordi det er mikroskopisk
skrift, og ovenikøbet gråt.

David

Fra : Calle.

Dato : 14-04-05 17:08

David T. Metz wrote:
> [...]
> indstillinger/kalenderindstilling/ugenumre ved datosøgning.
>
> Det tog også mig noget tid at opdage - især fordi det er mikroskopisk

bemærk han bruger 2000 versionen. Da bliver kalenderen som standard vist til
højre, men stadig med ugenumrene i svag grå
--
Calle.

Fra : Mogens

Dato : 15-04-05 21:42

Hmm, nu bliver det vist pinligt. Jeg havde selv en eller anden ide om at
jeg engang på en anden pc har set sådan en månedsoversigt, så det
prøvede jeg også om jeg kunne finde - forgæves
Og lige nu sidder jeg ikke ved min sædvanlige Win2000 maskine, så jeg
kan ikke prøve videre.
Kan nogen bidrage med en kortfattet brugsanvisning for dummies :-/
mvh
Mogens

Fra : Mogens

Dato : 16-04-05 10:21

Jeg havde kalenderen til at køre fuld skærm, men alligevel kunne man
åbenbart trække i højre kant, hvorved der åbenbarede sig en "Opgaveblok" og
månedsoversigter - MED ugenumre
Men hvor pokker skulle man vide det fra?
mvh
Mogens