Ny oxyboks
Fra : Jørgen Elholm

Dato : 13-04-05 20:43

Vi skal have en ny oxyboks i klubben og overvejer at købe en gennem et
engelsk firma, men tankerne går nu på om en sådan er godkendt i Dk og kan
man nu også få den fyldt herjemme og hvor?
Spørgsmålet er således:
Kan den godkendes i DK ?
Kan vi få den fyldt op herjemme og hvor ?

Jørgen
www.holmegaardsdk.dk

Fra : Søren Lund

Dato : 16-04-05 07:55

Hej Jørgen.
Falck kommer snart med en ny Oxybox (Genoplivningskuffert) med
demandventil,
specielt til dykkere. Den skal kunne købes både som investering og på
abbonnement, således at når den er brugt bliver den fyldt/serviceret igen.
Derudover kommer der også periodisk service af den med i abbonnementet.

Søren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ole Nielsen

Dato : 19-04-05 07:47

"Søren Lund" <meylundFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message news:<4260b6c8$0$73765$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> Derudover kommer der også periodisk service af den med i abbonnementet.

Har du flere oplysninger om Falck's Oxybox. Hvor kommer den? Og evt
priser på boxen (Abbonoment & investering)

/Ole

Fra : Allan Pettersson

Dato : 16-04-05 17:52

Jeg har set at DAN også har en, vi har 2 fra Oxboks i vors klub

Allan KDC