Passiv køling GF4TI4200??
Fra : FedeDorit

Dato : 13-04-05 15:37

Hejsa.

Mit Creative GF4TI4200 64 MB larmer efterhånden en del,så jeg tænkte at
pille blæseren fra.

Nogen erfaringer med dette???
Der er desværre ikke nogen temperatur måler på (jeg kan ihvertfald ikke
finde noget på Google)
Jeg kører IKKE overclocked og jeg spiller mest Battlefield1942/Desert
Combat.

Jeg har IKKE nogen kabinetblæsere.

Fra : Villy Jensen

Dato : 13-04-05 16:09

> [...]
> pille blæseren fra.
> Nogen erfaringer med dette???
> Jeg kører IKKE overclocked og jeg spiller mest Battlefield1942/Desert

GF4200 bliver rigeligt varmt, når propellen stadig ikke er død, og det
bliver EDDERVARMT, når propellen stopper.

(Men jeg har oplevet et GF4200, der stadig fuked'fint med en død
ventillator!)

Hvis dit GF4200 er forsynt med en anstændig stor køleprofil, kan du bare
erstatte originalskodventillatoren med en påspændt "80 mm papst 19 db".

Jeg vil anbefale en "ZALMAN ZM 80C-HP VGA COOLER" eller en "NORTHQ 3800 GFX
1x HEATPIPE COOLER" til erstatning for originalskodprofil samt
originalskodventillator - Det vil være en god ide samtidig at tilføje en "80
mm papst 19 db" som ekstra udsugning under PSU eller i kabinettoppen.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Zyke

Dato : 16-04-05 00:47

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Mit Creative GF4TI4200 64 MB larmer efterhånden en del,så jeg tænkte at
> pille blæseren fra.
>
> Nogen erfaringer med dette???

Måske det er det her du leder efter??

Zyke

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-04-05 09:56

"Zyke" <martin.thunoe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> Måske det er det her du leder efter??

> Mvh
> Zyke

Jeg bruger C udgaven - virker fint og den var ikke specielt dyr. En god
invistering, men du skal have lidt flow i kabinettet.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Sander

Dato : 20-04-05 19:00

Jeg kører med denne her på et geforce 4800 SE.
Og det virker perfekt.

Sander.

Fra : Torn

Dato : 23-04-05 10:38

"Sander" <noller2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kører med denne her på et geforce 4800 SE.
> Og det virker perfekt.

Hej.

Er der nogen der ved om C-modellen kan bruges på et GF4 4200TI fra Point of
View?

Thoeger