Hvor driver med pivot
Fra : John Jachmsen

Dato : 13-04-05 12:38

Hejsa
Jeg har fået ny skærm : DELL 1905FP som understøtter pivor (altså at
skærmbilledet bliver roteret 90grader)
Mit grafikkort er et Radon 9000 m. 128 MB, men det giver altså ikke
mulighed for rotation? Jeg troede det var driveren der var kuk med og
hentede derfor CATALYST 4.5 her :
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894
Men lige lidt hjalp det? Kan I komme med nogle ideer til løsning af det
opslidende problem?

Tak
JJ

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 13-04-05 21:42

> [...]
> https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894
> Men lige lidt hjalp det? Kan I komme med nogle ideer til løsning af det

Har også pivot men på et nvida kort og på et intel kort, og på begge skal
man gøre det i gradikegenskaber.

vh
jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-05 12:36

Jeppe Jensen wrote:

> Har også pivot men på et nvida kort og på et intel kort, og på begge skal
> man gøre det i gradikegenskaber.
>
> vh
> jeppe

man er vidst nået frem til at hotkeys er vejen frem.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 14-04-05 19:17

> man er vidst nået frem til at hotkeys er vejen frem.

Ok kan mine drivere ikke. prøvede at lave skemarer. Men desværre gemmer
skemaerne ikke rotationen kun faver og opløsning.

vh
jeppe

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-05-05 22:55

Jeppe Jensen wrote:

> Ok kan mine drivere ikke. prøvede at lave skemarer. Men desværre
> gemmer skemaerne ikke rotationen kun faver og opløsning.
>
> vh
> jeppe

Hmmm skal man ikke bruge det der ekstra-program der hedder "Hydravision"
til at rotere og den slags?

Prøv at kigge efter det inde på ATIs website.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk