Erhvervsregistret
Fra : Nico de Jong

Dato : 13-04-05 08:31

Det er dog et værre fupfirma !

Jeg blev lige ringet op, for at høre om jeg ville fornye ... bla bla
Det skulle jeg ikke, sagde jeg, for det var fup og løgn.
Nå, siger hun så, har du adgang til Internet ? Jeg kigger på din annonce
her.

Samtalen blev afsluttet (af mig) på en temmelig ubehøvlet måde, må jeg sige.

Så går jeg hen og kigger på www.erhvervsregistret.dk
Hvad finder jeg der ? Intet ! hverken på postnummer, adresse, firmanavn
eller postnummer.
Til gengæld finder jeg under EDB et vinduespoleringsfirma i Farum.

Af de viste firmaer er der 20-25% hvor der vises en www adresse.

Nico

Fra : Leonard

Dato : 13-04-05 09:29

"Nico de Jong" <nico@FARUMDATA.DK> wrote:

>Det er dog et værre fupfirma !

Det er ikke det eneste, læs om flere her:
http://unfairpris.dk/
når den kommer til at virke igen.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-04-05 13:46

Nico de Jong skrev den 13-04-2005 09:30:
> Det er dog et værre fupfirma !

> Til gengæld finder jeg under EDB et vinduespoleringsfirma i Farum.

Eller Zoneterapi-firma under Fotografer-kategorien i 2300 Kbh S

LOL

Har I læst deres FAQ. Der gentages samme spørgsmål i anden indpakning.
Og svarene med LOL

TTG TotalTilGrin.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 13-04-05 23:57

Nico de Jong wrote:
> [...]
> Til gengæld finder jeg under EDB et vinduespoleringsfirma i Farum.
>
> Af de viste firmaer er der 20-25% hvor der vises en www adresse.

Jeg prøvede lige din link, og den virker her.

Adressen findes der også:

Erhvervsregistret ApS

Guldborgvej 39
2000 Frederiksberg
Telefon: +45 70 268 268
Fax: +45 70 268 269

E-mail, Information: info@e.dk
E-mail, Korrekturændringer: korrektur@e.dk
E-mail, Bogholderi: bogholderi@e.dk

Telefontider:
Mandag-Torsdag: 8.30-16.30
Fredag: 8.30-15.30

Om det så er et F.U.P.-firma kan jeg ikke udtale mi om. Jeg kender det
simpelthen ikke.
Karsten H. Jensen

Fra : Nico de Jong

Dato : 14-04-05 07:07

ensen" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg prøvede lige din link, og den virker her.
>
> Adressen findes der også:

Ah, en misforståelse !
Det jeg mente, var at jeg ikke kunne finde min egen "annonce", som de påstod
de sad og kiggede på.

Nico

Fra : H.S.

Dato : 14-04-05 08:57

"Nico de Jong" <nico@FARUMDATA.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> her.
>
> Samtalen blev afsluttet (af mig) på en temmelig ubehøvlet måde, må jeg

hihi - dem havde jeg også i røret den anden dag.

Konen så helt forkert ud i ansigtet - for hun tog telefonen - og gav mig
den... og jeg afsluttede samtalen på 5 sekunder.

E. Reg: "Du har nu haft en gratis annonce i 1 år"

Mig: "Nej det har jeg aldrig bedt om"

E. Reg: "Det må være en fejl så"

Mig: "Ja det plejer det jo at være hos jer ? "

.... kort stilhed...

Mig: "Jeg kender jer godt, og det er ikke for noget posetivt, så glem ALT om
mig og mit firma, FARVEL! "

Men det er nu ikke første gang de har ringet - så jeg forbereder noget bedre
næste gang

Fra : Karsten Madsen

Dato : 14-04-05 09:44

> [...]
> om
> mig og mit firma, FARVEL! "
>
> Men det er nu ikke første gang de har ringet - så jeg forbereder noget

Ja eller find inspiration på www.vibrugerikke.dk

/karsten

Fra : H.S.

Dato : 15-04-05 12:20

"Karsten Madsen" <km@x.dk> skrev i en meddelelse
ALT

> Ja eller find inspiration på www.vibrugerikke.dk

Har godt været der - ganske glimrende inspiration !