Re: Stadig problemer med popcorn :(
Fra : Michael Birkholm

Dato : 12-04-05 20:16

"Peder(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> wrote in message
> Virker den nu??
> Hvad var problemet?
>
> "Michael Birkholm" <mibhSLETDETTE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Ja næsten, den starter ikke helt uden problemer stadigvæk, jeg har skiftet
dysen til en #78 og smidt et B9HS tændrør i, men når jeg får den startet og
lader den køre et stykke tid, og kører lidt på den, begynder den på et
tidspunkt nærmest at banke hvorefter den går ud, jeg kører ikke fuld gas,
kun omkring 15-25 km/t. Når det så er sket så kan jeg ikke starte den igen
før efter et stykke tid. Hvad er problemet her?

Mvh.
Michael