Salgsannonce - offtopic
Fra : Michael Kristensen

Dato : 12-04-05 16:54

Stødte på denne her annonce i den blå avis:

>dykkerudstyr hej jeg har noget fedt dykkerudstyr liggende som jeg vil
sælge så >der er mulighed for at det bliver brugt........ kontakt mig
for flere >oplysninger kun seriøse henv. JOHN kr. 2500 kr

Og kom til at tænkte på, hvordan man undgår at lave en useriøs
henvendelse, når man ikke aner om det er en regulatorsæt eller 10 par
finner JOHN har til salg ?

vh
Michael Kristensen

Fra : skawdiver

Dato : 12-04-05 17:18

Det kunne jo være, at det var fordi vedkommende ikke har en dyt forstand på
det han har liggende, og at det iøvrigt var temmeligt "varmt"........

Men så igen, det kan også være mig som har paranoia

hca

Fra : Lars

Dato : 13-04-05 19:36

Som med alt andet man handler brugt. Du må vurdere og tage chanchen.
Der er ingen garentier når man handler privat - deter derfor det er
billiger.

Lars