NYT Codec Problem ..
Fra : Lantino

Dato : 12-04-05 16:39

Jeg har fundet ud af at de *.avi filer som jeg har er komprimeret med et
codec kaldet Xvid Mpeg4. Jeg er helt sikker at det er her problemet .. Begge
filer som har problemer ligger med det Codec.

Jeg har prøvet at installere noget software, men det virker ikke som om det
gå ind og ligger siger under MS Windows Media Player ...

Kender du til en PLAYER som kan klare dette CODEC eller findes der en metode
til at ordne det med MS Media Player

ASAP

Lantino

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-04-05 16:50

Lantino wrote:
> [...]
>
> Kender du til en PLAYER som kan klare dette CODEC eller findes der en
> metode til at ordne det med MS Media Player

Det er rigtig dårlig nyhedsgruppe-stil det du gør nu.
Der er ingen grund til at starte en ny tråd.

Og drop det der ASAP, det holder slet slet ikke! Folk hjælper hvis de
har lyst og ikke fordi du har travlt med at få løst dit problem.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Lantino

Dato : 12-04-05 18:39

Hej Sune,

Tak for alt den gode hjaelp ... Man maa sige at du virkelig har styr paa
tingene ...

Og jeg beklager meget hvis jeg ikke har handlet rigtigt i Nyhedsgruppen ....
Jeg vil straks laese reglerne igennem ...

Lantino ...

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-04-05 18:59

Lantino wrote:
> Hej Sune,
>
> Tak for alt den gode hjaelp ... Man maa sige at du virkelig har styr
> paa tingene ...

Haha, du skulle bare vide.....

Men tak.

> Og jeg beklager meget hvis jeg ikke har handlet rigtigt i
> Nyhedsgruppen .... Jeg vil straks laese reglerne igennem ...
>
> Lantino ...

Tja..hvis du har lidt 'gehør' er det nok nemmere bare at se hvad andre
gør og så gøre det samme..

Selvom det måske virker irriterende at blive irettesat af tilfældige
personer giver det som regel mening i sidste ende alligevel.
Mange af reglerne er til for at gøre indlæg i nyhedsgrupper mere
overskuelige. Det er et under at her ikke er totalt anarki.

Velkommen til.

-Sune (på usenet siden 1998, og det er ikke en gang old skool)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-04-05 17:24

Lantino skrev:

> ASAP

Lær hvordan man bruger nyhedsgrupperne, ASAP!

http://www.usenet.dk