Hero (Elite Group)
Fra : David Rasmussen

Dato : 12-04-05 12:05

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe Hero i den japanske Elite Group
udgave på DVD?

/David

Fra : Holst

Dato : 12-04-05 12:30

David Rasmussen wrote:

> Er der nogen der ved hvor jeg kan købe Hero i den japanske Elite Group
> udgave på DVD?

Har du prøvet http://www.cdjapan.co.jp - de har i hvert fald mindst én
udgave af Hero.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 12-04-05 20:50

Ved ikke om du kender:
http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare9/hero.htm
Udførlig oversigt over 6 forskellige udgaver med soundtests, sammenlignende
screenshots, etc. Godt resumé allernederst ("Report Card").

Denne side angiver www.amazon.jp (langt link på siden) som kilde til at købe
Elite Group udgivelsen, til noget der ligner 4000 Yen (knap 200,-).

Samtidig anbefaler de dog ligefrem at man venter på en "superior extended
version", hvad de så end mener.

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-04-05 11:37

C. H. Engelbrecht wrote:

> [...]
> Udførlig oversigt over 6 forskellige udgaver med soundtests, sammenlignende
> screenshots, etc. Godt resumé allernederst ("Report Card").

Det ved jeg. Det er derfor jeg vil have den pågældende udgave.

> Denne side angiver www.amazon.jp (langt link på siden) som kilde til at købe
> Elite Group udgivelsen, til noget der ligner 4000 Yen (knap 200,-).

Plus told og moms og gebyr.

> Samtidig anbefaler de dog ligefrem at man venter på en "superior extended
> version", hvad de så end mener.

Ja, der var jo rygter om en extended edition. Og så kom der så en (som
det også er rapporteret mange steder), og hvor fed var den? Der var
tilføjet 5-10 minutter ligegyldighed og billedekvaliteten var elendig.

Jeg vil gerne have den bedste udgave som findes nu :)

Alternativt en udgave med næsten lige så godt billede og lyd som den
bedste, men som er langt mere tilgængelig (f.eks. i europæiske/danske
butikker). Hvor god er den der gode R3 som de har hos cd-wow og Axel i
forhold til den japanske?

/David