Jane Fonda "ofrer" sig i den gode sags tje~
Fra : Jens Bruun

Dato : 11-04-05 19:38

Kun ét spørgsmål efterlades ubesvaret: Hvorfor kun donere halvdelen til
velgørenhed? Som djævlens advokat fristes man til at tillægge Jane Fonda
helt andre motiver, men det er jo nok helt skudt forbi...

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/03/05)

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 12-04-05 20:28

> Kun ét spørgsmål efterlades ubesvaret: Hvorfor kun donere halvdelen til
> velgørenhed? Som djævlens advokat fristes man til at tillægge Jane Fonda
> helt andre motiver, men det er jo nok helt skudt forbi...

Skide være med det, i det mindste gør hun noget...

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-04-05 20:56

"C. H. Engelbrecht" <chris@ bitfrost.dk> skrev i en meddelelse

> Skide være med det, i det mindste gør hun noget...

For hvem?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-04-05 22:39

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> For hvem?

Postede du ikke selv linket?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : ML-78

Dato : 13-04-05 07:39

Peter B. Juul skrev:

> Postede du ikke selv linket?

Der står netop ikke noget om, hvem der modtager den anden halvdel.

ML-78

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-04-05 10:03

"ML-78" <dsl79866@vipDELETETHIS.cybercity.dk> writes:

> Der står netop ikke noget om, hvem der modtager den anden halvdel.

Det gør hun selvfølgelig selv. Hun gør stadig noget med den første
halvdel.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : JH

Dato : 13-04-05 10:24

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Det gør hun selvfølgelig selv. Hun gør stadig noget med den første
> halvdel.

Ja, hun ødelægger moralen hos de unge.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-04-05 11:24

JH wrote:
> p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Ja, hun ødelægger moralen hos de unge.

Hvorfor?
Du har hende måske mistænkt for at trække velgørenhedshalvdelen fra i skat?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-04-05 12:19

JH <nobody@home.no> writes:

> Ja, hun ødelægger moralen hos de unge.

Nå ja. Hobert igen-igen.

Det er jo sandt. Seksualoplysning er nemlig umoralsk. Før den slags
blev almindeligt, dyrkede folk jo aldrig sex før de blev gift. Det kan
man se på, at der ikke blev født horeunger overhovedet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Første bind i Sandman-serien er noget af det
The RockBear. ((^)) bedste der er udgivet i tegneseriemediet

Fra : JH

Dato : 13-04-05 13:33

> Det er jo sandt. Seksualoplysning er nemlig umoralsk. Før den slags
> blev almindeligt, dyrkede folk jo aldrig sex før de blev gift. Det kan
> man se på, at der ikke blev født horeunger overhovedet.

Korrekt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-04-05 13:38

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Postede du ikke selv linket?

Øh, jo. Vil du svare på mit spørgsmål nu?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-04-05 13:50

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> Øh, jo. Vil du svare på mit spørgsmål nu?

Hvorfor skal jeg forvente, at du kan forstå det, når jeg skriver det,
hvis ikke du forstod det, da det stod i avisen?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Could it possibly get uglier? I used to be a
The RockBear. ((^)) highly respected Watcher and now I'm a wounded

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-04-05 14:09

> Hvorfor skal jeg forvente, at du kan forstå det, når jeg skriver det,
> hvis ikke du forstod det, da det stod i avisen?

Det ved jeg ikke. Vil du svare mig på mit spørgsmål nu, eller kommer der
endnu et returspørgsmål fra dig?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-04-05 14:57

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> Det ved jeg ikke. Vil du svare mig på mit spørgsmål nu, eller kommer der
> endnu et returspørgsmål fra dig?

Nej.

Du har gang i noget retorik, jeg ikke gider lege med på.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-04-05 20:07

> Nej.
>
> Du har gang i noget retorik, jeg ikke gider lege med på.

Tja, hvis man kigger lidt baglæns, turde det fremgå med al tydelighed, hvem
der startede "legen".

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-04-05 22:27

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> Tja, hvis man kigger lidt baglæns, turde det fremgå med al tydelighed, hvem
> der startede "legen".

Det har jeg svært ved at se. Det fremgår tydeligt nok af artiklen,
hvem hun gør noget for.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : JH

Dato : 12-04-05 23:15

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:425c27d3$0$78282
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "C. H. Engelbrecht" <chris@ bitfrost.dk> skrev i en meddelelse

> For hvem?

For Satan!

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-04-05 23:21

"JH" <nobody@home.no> wrote in message
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in news:425c27d3$0$78282
> $157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> For Satan!

Fy, Hobert, ikke bande!

Per V.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 17-04-05 00:37

On Tue, 12 Apr 2005 at 19:27 GMT, C. H. Engelbrecht <chris@bitfrost.dk> wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Skide være med det, i det mindste gør hun noget...

Ligesom den arbejdende del af befolkningen i Danmark også gør noget, ved
helt frivilligt at aflevere halvdelen af sin indtægt til "velgørenhed" hver
måned.

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor: