Trimix dykning på Malta
Fra : Anders Knudsen

Dato : 11-04-05 19:10

Hej NG,

Jeg er så heldig at jeg skal til Malta i efterårsferien.
Men mange af de vrag jeg gerne vil dykke på, ligger på dybder,
Hvor jeg gerne vil bruge Trimix.

Er der nogle af jer der har erfaringer med centre på Malta som fylder
Trimix? Samt udlejer dobbelt sæt og stageflasker?

På forhånd tak.

Anders Knudsen

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 12-04-05 08:38

www.maltaqua.com kan sikker hjælpe med dette. Det er nok Shaun du skal have
fat i.

Hilsen

Jacob

Fra : __vaDer

Dato : 12-04-05 15:49

Hej Anders,
Prøv at kigge på dem her, de er et rent "tek, tech" center.
Der både fylder og udlejer udstyr.

http://www.tecdeepblue.com/

Mvh

Ilhan