Dykkertur i det sydfynske 5-8 maj
Fra : kaarewh@gmail.com

Dato : 11-04-05 18:55

Dykkertur i det sydfynske 5-8 maj fra det gode skib Haabet af
Svendborg.

Da jeg er så heldig, at jeg er blevet skibsredder endnu engang, har
jeg hermed fornøjelsen, at indbyde til dykkertur på det gode skib
Haabet af Svendborg. Turen vil primært være en dykkertur, men vi
håber der bliver tid til at lufte sejlene.

Turen starter og slutter i Svendborg, der kan påmønstres fra onsdag
den 4.maj klokken 22:00 og man skal senest være påmønstret torsdag
den 5. Maj klokken 9:00. Hvor der kort efter vil være afgang. Vi
anløber igen Svendborg søndag den 8. senest klokken 17:00.

Der vil blive dykket i det sydfynske fortrinsvis omkring Langeland,
hvor der findes gode muligheder både for vragdyk og naturdyk, (se evt.
dykinfo).

I turen er inkluderet kost (morgenmad torsdag morgen til og med frokost
søndag), drikkevarer til morgenmad, samt kaffe og the i løbet af
dagene.
Øvrige drikkevarer kan købes til fordelagtige priser vand 10,-,
fadøl 15,- og 1 flaske vin 65,-.

Deltagerne på turen medbringer selv sengelinned.

I prisen er inkluderet luft og gummibåd.

Turen gennemføres ved min. 8 deltagere og max. 12 deltagere +
dykkerleder og besætning.

Pris 2200 kr.

Der kan læses mere om Haabet på sailorlife.dk

Turen sælges efter først til mølle princippet. Eventuelle
spørgsmål besvares på nedenstående nummer.

Vi ses på lørdag til fest i klubben.

Venlig hilsen

Ole (40520929)
Ole.n.rasmussen@post.tele.dk