Hide and Seek (ingen spoilere endnu)
Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-04-05 12:32

Jeg så "Hide and Seek" med Robert de Niro i dag. Langt bedre, end de fleste
anmeldelser har givet udtryk for.

Men der er noget med, at filmen er ude med forskellige slutninger? I
Australien er 50 % af visningerne efter sigende med en alternativ slutning.
Da jeg så filmen herhjemme, var det med den originale slutning. Viser alle
biograferne den samme slutning herhjemme?

Er der nogen, der kender hele historien og evt. årsagen til de forskellige
slutninger?

--
Mvh. Peter

Fra : Rune Jensen

Dato : 11-04-05 19:49

Peter Bjerre Rosa wrote:
> [...]
> biograferne den samme slutning herhjemme?
>
> Er der nogen, der kender hele historien og evt. årsagen til de forskellige

Det har jeg ikke hørt, det med de forskellige slutninger. Men måske
tænker du på at alle biografer modtog filmen som normalt, men ikke den
sidste rulle film, som indeholdt slutningen. Dette var gjort for at folk
ikke kunne afsløre den. Den sidste rulle blev vist afleveret personligt,
med nogle bude til biografen.
Men jeg ved ikke noget om den alternative slutning.

-Rune Jensen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-04-05 20:14

Rune Jensen skrev:

> [...]
> personligt, med nogle bude til biografen.
> Men jeg ved ikke noget om den alternative slutning.

Jeg har nu kigget lidt på debatten på IMDB. Ud over hvad du fortæller (som
tydeligvis er et mediestunt), er det sikkert, at der findes to slutninger,
der dog kun adskiller sig en smule fra hinanden. Formålet må stå hen i det
uvisse, og det kunne stadig være interessant at vide, hvilken udgive vi får
herhjemme.

--
Mvh. Peter

Fra : Tenzel Kim

Dato : 12-04-05 05:39

Peter Bjerre Rosa wrote:
> [...]
> uvisse, og det kunne stadig være interessant at vide, hvilken udgive vi får

Der er kun een udgave i Danmark.

Tenz.