66OOGT oc??
Fra : broby

Dato : 11-04-05 12:13

hej ng

hvilket program er bedst at bruge til at oc mit asus 6600gt xe??

jeg har noget der hedder asus smart doctor men den kan kun clocke det til
540 på coren og 1140 på rammene.. (standard er 500/1100) det bliver aldrig
over 70 grader så jeg tror godt den kan tåle en sjat til

på forhånd tak

Søren

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-04-05 12:29

"broby" <minibyb@vip.cybercity.dk> crashed Echelon writing

> hvilket program er bedst at bruge til at oc mit asus 6600gt xe??

Riva Tuner fx. eller CoolBits reg.

--
Bjarke Andersen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-04-05 13:24

broby wrote:
> [...]
> 540 på coren og 1140 på rammene.. (standard er 500/1100) det bliver aldrig
> over 70 grader så jeg tror godt den kan tåle en sjat til

70 grader er da også en del!!! måske du skulle stoppe mens legen er god,
det er som regel ikke særlig fedt at finde ud af at lortet er brændt
af,og sidde og tænke "hvis jeg da bare var stopppet med at skrue den op,
for 5 min. siden havde jeg stadig haft mit grafikkort"

Fra : TJM

Dato : 11-04-05 15:27

"broby" <minibyb@vip.cybercity.dk> wrote in message
> hej ng
>
> hvilket program er bedst at bruge til at oc mit asus 6600gt xe??

Med ForceWare Coolbits 2.0 har jeg fået mit Asus 6600gt op med 10% til
550/1100 mod 500/1000 der er default.

/TJM

Fra : broby

Dato : 12-04-05 15:33

tak for svarene det hjalp tak kører 570/1200 nu har kørt flere timers 3dmark
og burn in tests så jeg tror den klarer det