4 display udgange
Fra : Nicolaj C.

Dato : 10-04-05 15:29

Hej - jeg er interesseret i 4 display udgange.

Hvad kræver det af motherboard + grafik kort ?

Fra : LC

Dato : 10-04-05 18:29

http://www.ocworkbench.com/2005/asrock/reviews/775Dual-915GL/g1.htm

Mvh Lars

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Villy Jensen

Dato : 10-04-05 18:50

> Hej - jeg er interesseret i 4 display udgange.
> Hvad kræver det af motherboard + grafik kort ?

Kan du ikke bare montere 4 PCI-skærmkort?
(eller 1 AGP + 3 PCI-skærmkort?)

Hvad skal det bruges til?

(jeg har set informationsinstallataionen i Newark lufthavn (New York). Det
er PC'er med 4 PCIskærmkort i hver. Hver skærmudgang trækker sin monitor med
hver sin del af tavlen. OS er svjh WINNT)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-04-05 22:18

Nicolaj C. wrote:
> Hej - jeg er interesseret i 4 display udgange.
>
> Hvad kræver det af motherboard + grafik kort ?

Et godt spillekort til AGP (ell. PCI-E) porten og, alt afhængigt af hvad
der skal køre på de to andre skærme, et billigt PCI kort som f.eks. et
Radeon 7000.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 12-04-05 23:53

Matrox laver mange multi monitor kort.
Det billigste med 4 udgange jeg kan finde er G200 MMS til 1436kr.
Jeg kan ikke finde det på Matrox's hjemmeside, her er billigste G450 MMS til
ca. 3200kr.
http://www.digit-life.com/articles/g200mms/
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=26928

Det kan være det er billigere med et AGP dualhead + et PCI dualhead, eller 2
x PCI dualhead (vil nok køre mere stabilt).
Pas på med at blande grafikkort med forskellig slags RAM, det får min PC til
at gå ned når jeg arbejder for meget på det gamle PCI kort (8MB) der kører
sammen med et GF2 AGP kort.

MVH
Jan