Film titel søges.
Fra : No Humor Man

Dato : 10-04-05 13:22

Så engang sidste år, vist nok på en af de danske kanaler, en russik
eller polsk film om en pige og hendes lillebror der vist nok er hjemløse
og ikke har nogen penge. Pigen går så i byen om aftenen for at skaffe
penge fra fulde gamle mænd, for at kunne købe mad og ting til hende selv
og broderen. Hun møder så en ung man, som hun ikke helt stoler på...
men det er tydeligt at det er meningen at de skal forelske sig.

Kan ikke huske titlen, men kunne egentligt godt tænke mig at se filmen igen.

Nogen der kan hjælpe mig?

Tak på forhånd.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 10-04-05 13:37

No Humor Man <no.humor.man@webspeed.dk> wrote in

> [...]
> forelske sig.
>
> Kan ikke huske titlen, men kunne egentligt godt tænke mig at se filmen

Lilja 4-ever

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : No Humor Man

Dato : 10-04-05 17:24

Simon Haugaard Pedersen wrote:
> No Humor Man <no.humor.man@webspeed.dk> wrote in

> Lilja 4-ever

Det er da også rigtigt. Sært jeg ikke lige huskede det. Mange tak for
det hurtige svar.

Hilsen Carsten

Fra : Dopedog

Dato : 11-04-05 06:44

> Det er da også rigtigt. Sært jeg ikke lige huskede det. Mange tak for
> det hurtige svar.
>
> Hilsen Carsten

KANON film! Jeg kommer selv sammen med en russer, så har set den en del
gange efterhånden

Fra : Morten DH

Dato : 11-04-05 18:21

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Det er da også rigtigt. Sært jeg ikke lige huskede det. Mange tak for
> det hurtige svar.

Fantastisk film - så den ved lidt af et tilfælde og blev totalt
overrumplet... den var blandt de 10 bedste af de 404 film jeg så sidste år

Fra : Rasmussen

Dato : 15-04-05 11:05

> [...]
> The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/
> - trademark of the Watertight Precautions & The Jellyfish Association

Hej
Det var/ er en kanon film.
Så den på DR2 for ikke ret lang tid siden.
Drengen i filmen er ikke hendes bror, men en god ven og såvidt jeg husker er
filmen hverken russisk eller polsk,men kan ikke huske hvor den så stammer
fra.
Venlig hilsen Lena.