ophængning af Vildtkrog
Fra : Michael Frandsen

Dato : 10-04-05 12:07

Jeg skal til at hænde en vildt krog op på mit hus og er nu kommet til at
tænke på om der er nogle Uskrevne regler for på hvilken side at den skal
hænge (nord - syd - øst eller vest) og hvis man ikke har mulighed for at
sætte den på den Rigtige side hvad man så skal bruge som alternativ

--
Denne mail er sendt af:
Michael Frandsen

Fra : J Nielsen

Dato : 10-04-05 16:00

On Sun, 10 Apr 2005 13:06:42 +0200, "Michael Frandsen"
<m.frandsen@FJERNDETTE.OGDETTEstofanet.dk> wrote:

> [...]
>hænge (nord - syd - øst eller vest) og hvis man ikke har mulighed for at
>sætte den på den Rigtige side hvad man så skal bruge som alternativ

En vildtkrog bør sidde køligt og i skygge. En nordvendt væg vil være at
foretrække da man her har skygge det meste af dagen. Endnu bedre er en
carport eller en kælderskakt - selvom det selvfølgelig går ud over
prale-værdien hvis byttet ikke kan ses udefra.

Man bør såvidt muligt tilstræbe at få det meste vildt ordnet i en fart,
inden spyfluerne indfinder sig eller varmen gør kødet surt. Mener man at
kødet bør modnes, kan dette sagtens foregå i et køleskab inden den endelige
nedfrysning.

--
Knæk og bræk

J. Nielsen