derbi senda 30
Fra : Preben

Dato : 10-04-05 08:07

hej

lige et spørgsmål ang. udstøningen..

nede ved studsen til cyllenderen er der svejst et tyndt rør på som er
forbundet med en slange som fører op til en anordning der sidder på højre
side lige inden for skoldet ved tanken. der fra går der en slange videre hen
til luftfilteret.

hvad er denne til ??
kan den fjernes hvis jeg køber en 45 udstøning da jeg ikke mener der er
sådan et rør på denne ??

hilsen
preben

Fra : wuf wuf

Dato : 10-04-05 08:36

On Sun, 10 Apr 2005 09:06:31 +0200, "Preben" <prebenvf@mail.dk> wrote:

> [...]
>til luftfilteret.
>
>hvad er denne til ??
>kan den fjernes hvis jeg køber en 45 udstøning da jeg ikke mener der er

jeg har lige skiftet udstødning på min scooter.. dog en runner men der
bruger jeg heller ik den slange så det ka sagtens lade sig gøre at
bruge en anden udstødning...

mener det har noget at gøre med catalysatoren.. men er ik helt
sikker...