Råd omkring Unico gas mixer "olmeva"
Fra : Morten Laursen

Dato : 10-04-05 07:40

Hej

Er der nogle som kender til Unico gas mixer "olmeva" se evt. link
www.olmeva.com/aerosub/italiano/unico.html da vi er i gang med at lave om

vores fyldesystem i klubben

Mvh

Morten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bo Poulsen

Dato : 10-04-05 09:55

"Morten Laursen" <LaursenSLET@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Mvh
>
> Morten

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1611 spam-mails.

Ikke for at være en sur stoder men jeg poster lige et link på engelsk.

http://www.olmeva.com/aerosub/english/index.html