Omdrejningstæller (til 4 takt scooter)
Fra : Ole Pagh

Dato : 09-04-05 21:54

Er der nogen der ved om (og hvor) man kan købe subj.

Evt. links er velkomne.

--
hilsen Ole

Fra : Hekto

Dato : 09-04-05 22:06

In article <425840f4$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Ole Pagh"
<olepagh[fjern_dette_og sæt_et .efter_ole]@mail.tele.dk> says...

www.thansen.dk
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Brian A.

Dato : 10-04-05 12:50

"Ole Pagh" <olepagh[fjern_dette_og sæt_et .efter_ole]@mail.tele.dk> skrev
en meddelelse news:425840f4$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

www.Biltema.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ole Pagh

Dato : 10-04-05 16:54

Brian A. wrote:

> www.Biltema.dk
Kan i Biltema kun finde til 4, 5 eller 6 cylindre, Min scooter har desværre
kun 1.

Tak for svarene. Jeg fandt en scooter hjemme side med noget der kan bruges.

--
hilsen Ole

Fra : wuf wuf

Dato : 10-04-05 17:20

hva er det for en side???

Fra : Ole Pagh

Dato : 10-04-05 18:19

wuf wuf wrote:

> hva er det for en side???

Det var scooter-shoppen:
http://www.scooter-shoppen.dk/
vælg: Universal > El.

Her står en 4 stykker af forskellig form og karakter.

Håber du kan bruge linket. Der er vist også andre scooter dele forhandlere
der har noget, men deres adresse(r) kan jeg ikke lige huske.

--
hilsen Ole