Vil opdatere grafikkort, men....
Fra : Thomsen

Dato : 09-04-05 20:50

Hej
Prøver at finde en brugbar opdatering til min GeForce 440 Go driver
på min Dell C840 bærbar, men uden held.
Har bl.a. prøvet hos Dell uden at finde noget.
Driverversionen er fra 10-02-2003 så der burde vel
findes noget nyere et eller andet sted.

mvh
Ole

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-04-05 22:37

"Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> på min Dell C840 bærbar, men uden held.
> Har bl.a. prøvet hos Dell uden at finde noget.
> Driverversionen er fra 10-02-2003 så der burde vel

Officielt, så er det op til producenten af den bærbare computer at udgive
ny driver til dit grafikkort.

Uofficielt kan du på bla. guru3d.com finde de nyeste ForceWare drivere
modded til osse at kunne virke med blærbare.

--
Bjarke Andersen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-04-05 22:45

Thomsen wrote:
> [...]
> på min Dell C840 bærbar, men uden held.
> Har bl.a. prøvet hos Dell uden at finde noget.
> Driverversionen er fra 10-02-2003 så der burde vel

www.laptopvideo2go.com

Ellers, kan du hente en Dell driver til et af de nyere Geforce kort, den
passer også til dit

Fra : Thomsen

Dato : 10-04-05 01:44

Jeg prøvede at køre en "71.84"-driver fra laptopvideo2go
men det resulterede i en masse rastafarvede striber i den
ene side af skærmen.
Ved ikke rigtigt hvad der gik galt.

Ole

Fra : Zulu

Dato : 10-04-05 14:05

Thomsen wrote:
> Jeg prøvede at køre en "71.84"-driver fra laptopvideo2go
> men det resulterede i en masse rastafarvede striber i den
> ene side af skærmen.
> Ved ikke rigtigt hvad der gik galt.

Læs i deres forum og se om du kan finde noget der, ellers kan du selv
indrykke et indlæg.

Prøv med en anden .inf fil og/ eller en anden driver version.

Zulu