Billigt grafikkort??
Fra : Thomsen

Dato : 09-04-05 16:32

Hej
Er der nogen der har et godt tip til et okay og billigt grafikkort?
Jeg skal bare lige trinnet bedre en et onboard 64 MB grafikkort.
Det må gerne kunne klare de fleste moderne spil men ikke
nødvendigvis i højste opløsning.
Håber det kan klares for under 500 kr.

mvh
Ole

Fra : FedeDorit

Dato : 09-04-05 16:36

"Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal bare lige trinnet bedre en et onboard 64 MB grafikkort.
> Det må gerne kunne klare de fleste moderne spil men ikke

Et brugt GF4TI4200 kunne være en mulighed..

Fra : Thomsen

Dato : 09-04-05 17:06

Havde håbet på noget nyt f.eks Radeon 9200 128 MB eller GeForce 5200
Men er der et godt sted hvor der sælges brugte grafikkort?

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-04-05 18:42

Thomsen wrote:

[top posting fixet og indlæg trimmet]

> Havde håbet på noget nyt f.eks Radeon 9200 128 MB eller GeForce 5200
> Men er der et godt sted hvor der sælges brugte grafikkort?

dk.marked.privat.edb.intern

Hver gang du ikke skriver UNDER det du svarer på, dræber gud en
kattekilling.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Thomsen

Dato : 09-04-05 19:15

Ups....

Ole

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 09-04-05 22:44

Thomsen wrote:
> Ups....
>
> Ole

MORDER!

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-04-05 04:02

Esben von Buchwald wrote:

> MORDER!

*rofl!*

Sikke noget forp.... rod!

-Sune

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-04-05 23:10

"Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> crashed Echelon writing

> Havde håbet på noget nyt f.eks Radeon 9200 128 MB eller GeForce 5200
> Men er der et godt sted hvor der sælges brugte grafikkort?

Lol Geforce 5200 bør du i hvert fald glemme, lige før Ti4200 er hurtigere
end det.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-05 17:56

Bjarke Andersen skrev:

> Lol Geforce 5200 bør du i hvert fald glemme, lige før Ti4200 er
> hurtigere end det.

Til langt de fleste opgaver _er_ GF4 Ti4200 hurtigere. Det er kun ved
kunstige benchmarks at FX 5200 giver pote.

Fra : Brian Lund

Dato : 09-04-05 23:47

> Havde håbet på noget nyt f.eks Radeon 9200 128 MB eller GeForce 5200
> Men er der et godt sted hvor der sælges brugte grafikkort?

<klippe klippe klistre, husk at svare UNDER det du svarer på!>

Et TI-4200 er hurtigere end både Geforce FX5200 og Radeon 9200! - Ja det er
liiige før jeg tør sige at det er hurtigere end ydelsen af begge kort lagt
sammen...

Brian

Fra : Thomsen

Dato : 10-04-05 01:39

Tak for tippene. Det ser ud til, at jeg må lægge
et par hundrede kroner oveni og tage et TI-4200-kort

Ole

Fra : Zulu

Dato : 10-04-05 14:11

Thomsen wrote:
> Tak for tippene. Det ser ud til, at jeg må lægge
> et par hundrede kroner oveni og tage et TI-4200-kort

Jeg vil foreslå et brugt 9600 Pro i stedet.

Læs her:
http://www20.graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-04.html#3dmark_2003

Et 9600 Pro er ca. dobbelt så hurtigt som et Geforce4 4200.

Hvis det har interesse kender jeg en der har et 9600 Pro 256 MB til salg.
Kontak mig pr. mail hvis det har interesse.

Zulu

Fra : Thomsen

Dato : 10-04-05 14:37

Fjernede nogle snabel-a'er fra din mailadresse
for at kunne sende.
Håber den kom frem.

Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-05 17:59

Thomsen skrev:

> Ole

Kan du ikke tage ved lære af det folk forsøger at forklare dig?

Hvis du er i tvivl, så læs nedenstående link:

Fra : Thomsen

Dato : 10-04-05 20:47

> Kan du ikke tage ved lære af det folk forsøger at forklare dig?

Kunne du forklare dig nærmere?

Ole

Fra : Brian Lund

Dato : 11-04-05 06:53

> Kunne du forklare dig nærmere?

Top-postning nej-tak, bundpostning, ja-tak! - Mange tak... ;)

Brian

Fra : Thomsen

Dato : 11-04-05 15:03

> Top-postning nej-tak, bundpostning, ja-tak! - Mange tak... ;)
>

> Brian

Troede det var mit navn der manglede.
Nu er jeg med.

Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-04-05 17:51

Thomsen skrev:

> Troede det var mit navn der manglede.

Så ville der stå "...skriver under _på_..." - det er imidlertid ikke
tilfældet her:

> Nu er jeg med.

Godt, så...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-05 17:54

Thomsen skrev:

> Havde håbet på noget nyt f.eks Radeon 9200 128 MB eller GeForce 5200
> Men er der et godt sted hvor der sælges brugte grafikkort?

Har du ikke læst de links der er blevet postet i de seneste tråde?

Prøv at læse dem.

Der er ingen herinde der kan anbefale hverken Radeon 9200 eller FX 5200
til spil.

Fra : Thomsen

Dato : 10-04-05 20:50

Jo