passiv køler til nvidia 6600gt
Fra : Soeren

Dato : 09-04-05 09:50

Findes der passiv køler til nvidia 6600gt grafikkort?

Mvh Søren

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-04-05 18:38

Soeren wrote:
> Findes der passiv køler til nvidia 6600gt grafikkort?
>
> Mvh Søren

Det kommer an på hvordan monterings-hullerne sidder på dit kort.

Hvis det er en af de helt billige er det sikkert baseret på Nvidias
reference design.
Men de dyrere kort (f.eks. fra Leadtek, Creative eller Asus... har ikke
checket priser, bare dem jeg forestiller mig laver de dyreste udgaver af
kortet) kan godt have et andet design end det der er udstukket fra
Nvidia, hvor monteringshullerne sidder anderledes.

Så det kommer an på hvilken model du har.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Soeren

Dato : 10-04-05 09:37

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> [...]
> hvor monteringshullerne sidder anderledes.
>
> Så det kommer an på hvilken model du har.

Tak for svaret, jeg har ikke købt kortet endnu, jeg ønsker bare ikke at stå
med et kort der støjer, da jeg er vant til en meget støjsvag pc. Hvis du har
kenskab til en passiv køler til montering på 6600gt kort af et bestemt
fabrikat, kunne det jo blive det jeg evt købte, gider ikke høre på al den
stessende støj fra div. blæsere.

Mvh Søren

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-04-05 16:32

Soeren wrote:

Snip

Hvis du har kenskab til en passiv køler til montering på 6600gt
> kort af et bestemt fabrikat, kunne det jo blive det jeg evt købte,
> gider ikke høre på al den stessende støj fra div. blæsere.

Nej, hvem gider det.

Det har jeg desværre ikke - men jeg forestiller mig at dem der laver
passiv køling til eftermontering ved hvilke kort deres løsninger passer
til!

F.eks. hæderkronede Zalman.

Good Luck.

-Sune

Fra : Finn og Angela

Dato : 13-04-05 16:03

"Soeren" <dingleduffy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der passiv køler til nvidia 6600gt grafikkort?
>
> Mvh Søren

http://forums.silentpcreview.com/viewtopic.php?t=17921&postdays=0&postorder=asc&highlight=crystalcpuid&start=0

finn

Fra : Soeren