Makker søges - Køge
Fra : Lars

Dato : 08-04-05 18:45

Jeg er flyttet til Køgeområdet, og kunne godt snart tænke mig at komme ud at
se noget bund.
Er der nogen der kunne bruge en makker? (Jeg er PADI Recuediver)

Lars

Fra : Bock

Dato : 08-04-05 21:57

Hej Lars,

Der ligger den dejligste klub nede på Køge Marina

Der er der over 200 medlemmer hvoraf en del også er certificerede hos Padi.

Deres hjemmeside : http://www.koegedykkerklub.dk/

Klubaften er torsdag med start omkring kl 19:00.

mvh Lars fra Køge..