Jet Li sparker seriøs røv
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 08-04-05 18:38

http://www.joblo.com/index.php?id=7062

Her kan I hente de første 3 min. af den nye Jet Li, "Unleashed". Det ser ud
til at Jet Li får lov at sparke seriøs røv i denne film, det ser sgu lovende
ud.

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Jesper

Dato : 08-04-05 19:34

Brian, Rikke & Kristian <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote:

> [...]
> til at Jet Li får lov at sparke seriøs røv i denne film, det ser sgu lovende

Jeg er også begejstret for Jet Li. Kiss of the Dragon er rigtigt god.
The One kan derimod ikke anbefalesss!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-04-05 19:47

> Jeg er også begejstret for Jet Li. Kiss of the Dragon er rigtigt god.
> The One kan derimod ikke anbefalesss!

Jeg synes "The One" er undervurderet... Kan bedre lide den end f.eks: "Romeo
must die".

Fra : Jesper

Dato : 08-04-05 20:58

Søren Kjeldsen <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

> Jeg synes "The One" er undervurderet... Kan bedre lide den end f.eks: "Romeo
> must die".

Jeg synes The One er tåbelig! Det er Romeo Must Die, sidstnævnte er også
med den søde Aaliyah.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-04-05 23:32

Jesper wrote:

> Jeg synes The One er tåbelig! Det er Romeo Must Die, sidstnævnte er også
> med den søde Aaliyah.

Alle Jet li Hollywood film er dybt tåbelige (naturligvis med undtagelse af
Leathal Weapon 4, men det er jo heller ikke helt en Jet Li film). Hvis jeg
endelig skulle vælge en favorit ville det dog nok være The One. Måske er den
tåbelig, men der er da noget anstændigt action i den. I kiss of the dragon er
der jo intet action, og romeo, eller cradle 2 grave er jo blot nogle håbløse
forsøg på at gøre Jet li hip.

Skal man have nogle gode jet li film, skal man se Once upon a time en China
I+II, Fist of legend eller Martial Arts of Shaolin. Det er der lidt mere spræl
over.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 09-04-05 05:53

> Alle Jet li Hollywood film er dybt tåbelige (naturligvis med undtagelse af
> Leathal Weapon 4, men det er jo heller ikke helt en Jet Li film).

Ja hans rolle i LW4 er suveræn.

> Hvis jeg endelig skulle vælge en favorit ville det dog nok være The One.
> Måske er den tåbelig, men der er da noget anstændigt action i den. I kiss
> of the dragon er der jo intet action,

Kiss of the Dragon er da nok den nyere Jet Li action film med den bedste
action. At historien og filmen ikke særlig god, ændrer ikke på at den har
nogle af de fedeste Jet Li scener.

> og romeo, eller cradle 2 grave er jo blot nogle håbløse forsøg på at gøre
> Jet li hip.

Ja, men synes nu Romeo er gangske underholdende.

> Skal man have nogle gode jet li film, skal man se Once upon a time en
> China I+II, Fist of legend eller Martial Arts of Shaolin. Det er der lidt
> mere spræl over.

Ja outc I+II er rigtig gode film, og også Fist of Legend, som såvidt jeg ved
desværre ikke er muligt at skaffe en ordentlig DVD udgave af endnu. Har ikke
set den sidste. Men selv om de gamle her er rigtig gode, så klær det nu Jet
Li, at være mere rå, som han er i LW4 og i Kiss of the Dragon. Jeg kan
bedste lide hans stil, når han ikke joker

Mvh. Brian

Fra : Erik

Dato : 09-04-05 12:34

Lars Hoffmann wrote:
> Alle Jet li Hollywood film er dybt tåbelige

Smag og behag..jeg synes hans vestlige film er vildt fede.

> Skal man have nogle gode jet li film, skal man se Once upon a time en
> China I+II, Fist of legend eller Martial Arts of Shaolin. Det er der
> lidt mere spræl over.

Jep de er også suveræne.
Min alltime Jet favoritfilm er Fist of Legend,
som dog desværre endnu ikke er kommet i en ordentlig dvd udgave.

--
Erik

Fra : Morten DH

Dato : 10-04-05 12:33

"Erik" <nowhere@i.hatespam> skrev i en meddelelse
> Min alltime Jet favoritfilm er Fist of Legend,

Min stemme går til Iron Monkey, skrapt forfulgt af Once Upon in China (af
den håndfuld jeg har set)

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-04-05 12:49

Morten DH skrev:

> Min stemme går til Iron Monkey, skrapt forfulgt af Once Upon in China
> (af den håndfuld jeg har set)

Jet Li var ikke med i Iron Monkey.

--
Mvh. Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 10-04-05 17:59

> Jet Li var ikke med i Iron Monkey.

True :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Morten DH

Dato : 11-04-05 18:19

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> Jet Li var ikke med i Iron Monkey.

Pinligt, i har sgu ret... var så sikker at jeg lige måtte slå den op for at
være sikker på i ikke tog numsen på mig

Nåh men Iron Monkey er i hvert fald en kongefilm, selv uden Jet Li

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-04-05 18:41

Morten DH skrev:

> Pinligt, i har sgu ret... var så sikker at jeg lige måtte slå den op
> for at være sikker på i ikke tog numsen på mig
>
> Nåh men Iron Monkey er i hvert fald en kongefilm, selv uden Jet Li

Dét er til gengæld rigtigt!

--
Mvh. Peter

Fra : Holst

Dato : 10-04-05 13:53

Jesper wrote:

> Jeg er også begejstret for Jet Li. Kiss of the Dragon er rigtigt god.
> The One kan derimod ikke anbefalesss!

Jeg har kun set The One, og den giver mig bestemt ikke lyst til at se
mere til Jet Li.

Fra : Jesper

Dato : 10-04-05 16:00

Holst <newsapr05@shelter.dk> wrote:

> Jeg har kun set The One, og den giver mig bestemt ikke lyst til at se
> mere til Jet Li.

The One er en i særklasse ringe film. Jeg tror du får et helt andet
indtryk af Jet Li i Kiss of the Dragon.

Fra : Klaus G.

Dato : 10-04-05 18:01

> The One er en i særklasse ringe film. Jeg tror du får et helt andet
> indtryk af Jet Li i Kiss of the Dragon.

Ja, The One er ikke en typisk Jet Li film... Se om du kan få skaffet "Fist
of Legend" med Jet Li, og jeg garantere, hvis du er til Martial Art film, at
du vil se mere med Jet Li :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 09-04-05 15:59

> [...]
ud
> til at Jet Li får lov at sparke seriøs røv i denne film, det ser sgu

Synes det ser ret realistisk ud i de kampscener. Virker meget råt og
voldligt(mere end det plejer). Jeg ved ikke helt hvad det er der gør det.
Kan være det er nogle gode stunmen?

Jeg har set rigtig mange film med Jet Li, så ser frem til den her også.

Glæder vi os? Ja det tror jeg nok vi gør! :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 09-04-05 16:54

> Glæder vi os? Ja det tror jeg nok vi gør! :)

Yes Sir!!!!

Fra : Erik

Dato : 10-04-05 08:14

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Yes Sir!!!!

Han er iøvrigt lige begyndt på optagelserne til hans næste film,
som også lyder lovende.
http://www.kungfucinema.com/news/2005/040601.htm

--
Erik