Hvor kommer PGO fra?
Fra : Per

Dato : 08-04-05 17:09

Hej NG!

Hvordan er PGO kvaliteten.

Jeg har hørt at de er fremstillet i Taiwan - er det korrekt?

Er det en slags Suzuki kopi?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-05 08:31

> Hej NG!
>
> Hvordan er PGO kvaliteten.
>
> Jeg har hørt at de er fremstillet i Taiwan - er det korrekt?
>
> Er det en slags Suzuki kopi?
>

> --
> Med venlig hilsen Per!

Hej

Som jeg husker det er PGO et plagiat af Peugeot, ikke fordi de laver kopier,
men fordi navnet lyder som Peugeot i nogle lande, og de derfor får noget
goodwill. Jeg har ikke selv så mange erfaringer med PGO, med dem jeg har
pillet ved var den en være gang tynd plastik og flander metal. Kan ikke
anbefales.

Hilsen Mikkel

Fra : Hekto

Dato : 09-04-05 12:06

In article <425784a1$0$43990$14726298@news.sunsite.dk>,
mmlu03FJERN@control.auc.dk says...
> [...]
> goodwill. Jeg har ikke selv så mange erfaringer med PGO, med dem jeg har
> pillet ved var den en være gang tynd plastik og flander metal. Kan ikke

ØØøøøhhh ... den var ny!

Motorer med bagoverlænet cylinder er Peugeot-'kopier'. Honda har f.eks.
Peugeot Motor.
Vandret cylinder er Minarelli/Yamaha/MBK (Yamaha alt sammen).. i nogle
tilfælde. Morini i andre.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-05 12:38

"Hekto" <urxgb@urxgb.qx> skrev i en meddelelse
> [...]
> Peugeot Motor.
> Vandret cylinder er Minarelli/Yamaha/MBK (Yamaha alt sammen).. i nogle

Jeg mente at navnet er plagiat, ikke noget af det tekniske.

Hilsen Mikkel

Fra : K

Dato : 09-04-05 13:01

"Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> goodwill. Jeg har ikke selv så mange erfaringer med PGO, med dem jeg har
> pillet ved var den en være gang tynd plastik og flander metal. Kan ikke

Sikke en omgang pladder, der er ikke hold i noget af det du skriver her !

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-05 13:13

"K" <k@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Muligt pladder!

Min personlige menning, som ikke kan beteges som pladder.

Fra : K

Dato : 09-04-05 13:21

"Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Min personlige menning, som ikke kan beteges som pladder.

Hvis du endelig gerne vil have PGO navnet "dekrypteret" så skal du ikke
kigge på PeuGeOt men istedet PiaGgiO

læs mere her : http://english.pgo.com.tw/about.shtml

Fortsat god dag

Fra : Mikkel Lund

Dato : 09-04-05 13:32

> Hvis du endelig gerne vil have PGO navnet "dekrypteret" så skal du ikke
> kigge på PeuGeOt men istedet PiaGgiO
>
> læs mere her : http://english.pgo.com.tw/about.shtml

I stand corrected!

> Fortsat god dag

I ligemåde.

Hilsen Mikkel

Fra : K

Dato : 09-04-05 13:00

> Hvordan er PGO kvaliteten.

Jeg vil kalde den rimelig i forhold til pris !

Ja det er ...her er fabrikens hjemmeside http://pgo.com.tw/

> Er det en slags Suzuki kopi?

Nej